حمله فرهاد مجیدی به پرسپولیس با اعتراف اکبریان

حمله فرهاد مجیدی به پرسپولیس با اعتراف اکبریان


 

سال گذشته یک اتفاق داوری در دیدار استقلال با صنعت نفت آبادان رویاهای فرهاد مجیدی را از بین برد.

به گزارش استقلال نیـوز وان ، ماجرا از این قرار بود که استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و رسیدن به پرسپولیس می بایست تمام دیدارهای باقیمانده خود را می برد.

آنها در دقیقه 66 بازی روی پاس خوب پاتوسی توانستند با ضربه آخر باقری به گل برسند اما محمدرضا اکبریان که در آن بازی داور وسط بود گل را مردود اعلام کرد و تاکید داشت توپ ارسالی توسط قائدی پیش از ارسال از زمین خارج شده بود. آن شب مجیدی به اصحاب رسانه گفت: شاهد یک فوتبال کثیف بودیم که در آن گل استقلال پایمال شد تا ما قهرمان نشویم و تیم های دیگر بتوانند قهرمان شوند.

 

حالا پس از گذشت یک سال، محمدرضا اکبریان داور آن دیدار جنجالی لب به سخن گشود و اعلام کرد تصمیمش در مردود اعلام کردن گل باقری اشتباه بوده و اعتراف صریح داور نشان می دهد عدالت برای شاگردان مجیدی اجرا نشد و پرسپولیس بهار پارسال برای سومین مرتبه متوالی جشن قهرمانی در لیگ برتر را برگزار کرد. 

گویا سرمربی استقلال که هنوز از بابت آن مسابقه به شدت دلخور است با حمله به قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش نوشت: داور دستور داشت گل ما را قبول نکند تا تیم دیگری قهرمان لیگ برتر شود.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی