گل به خودی باشگاه استقلال!

گزارش خبرورزشی، بیش از یک سال از آغاز به کار تلویزیون می‌گذرد، ولی به جز دو مصاحبه کوتاه و بی‌اثر چیز دیگری از آن دیده نشده و عملاً یک تلویزیون بی‌اثر است، اما اینکه چرا این تلویزیون از امتیازش استفاده نمی‌کند جای تعجب دارد و مدیر این تلویزیون با مصاحبه‌ای پرده از عدم همکاری بعضی از مدیران باشگاه برداشت. او مدعی بود بعضی از افراد داخل باشگاه به بازیکنان خط می‌دهند تا با تلویزیون رسمی باشگاه هیچ مصاحبه‌ای انجام نشود. در حالی که وقتی رسانه رسمی باشگاه شروع به فعالیت می‌کند بازیکنان و اعضای کادر فنی ملزم به مصاحبه فقط با همین رسانه هستند.
واقعیت این است که اگر مدیران باشگاه تفکر حرفه‌ای داشته باشند باید از امتیاز این رسانه به نحو احسن استفاده کنند. با این کار می‌توانند جذب اسپانسر داشته باشند و مصاحبه‌ها نیز هماهنگ باشد. درست که فوتبال ما اسم حرفه‌ای را یدک می‌کشد و با فوتبال حرفه‌ای اروپا و شرق آسیا فاصله دارد، ولی می‌توان گام به گام به سوی فوتبال حرفه‌ای قدم برداشت.
در پایان جهت یادآوری باید گفت، فوتبالیست‌ها خیلی علاقه دارند در تلویزیون به عنوان مهمان حاضر شوند و حتی مبلغی هم بابت حضورشان از شبکه تلویزیونی دریافت کنند، ولی بازیکنان این مسئله در این وضعیت بد اقتصادی باشگاه‌ها ظاهراً قبول دارند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی